فروشگاه اینترنتی دیچی چسب

فروشگاه تخصصی انواع چسب های تخصصی و عمومی با ابزارهای مربوطه

فروشگاه اینترنتی دیچی چسب

فروشگاه تخصصی انواع چسب های تخصصی و عمومی با ابزارهای مربوطه

فروشگاه اینترنتی دیچی چسب

با توجه به گسترش دنیای دیجیتال در زندگی روزمره و کار افراد و همچنین درگیری و مشغول بودن بیش از حد افراد جامعه امروزه، تمایل به خرید آنلاین روز به روز در حال افزایش است. بدین جهت در همین راستا فروشگاه اینترنتی دیجی چسب، با همکاری شرکت ها و کارخانجات معتبر، سعی بر آسان نمودن خرید چسب و ابزارهای مربوطه با قیمتی استثنایی را دارد که امیدواریم بتوانیم کمک شایانی به مردم لایق این سرزمین داشته باشیم.

انقلاب خودرو های الکتریکی در راه است

سه شنبه, ۸ مرداد ۱۳۹۸، ۰۱:۳۸ ب.ظ

انقلاب خودروهای الکتریکی در راه است

به گرارش دیجی چسب این روزها، زمانی که یک خودروساز بزرگ خودروی الکتریکی را به نمایش می گذارد، بسیاری از مطبوعات را می گیرد. این به این دلیل است که اتومبیل های الکتریکی سرد، ویژه و آینده دار هستند. هر روز، اتومبیل های الکتریکی فقط خودرو خواهند بود.

اما چه زمانی این اتفاق می افتد؟ چه زمانی دیگر اتوموبیل های الکتریکی چیز جدید و عجیبی نخواهد بود؟چه زمانی متقاضیان حاضرند برای اتوموبیل های الکتریکی به مانند اتوموبیل های بنزینی هزینه کنند؟ این اتفاق ممکن است خیلی زودتر از چیزی که فکر میکنید اتفاق بیفتد. تحلیل گردان پیش بینی کرده اند که در کمتر از 20 سال آینده نصف اتوموبیل ها الکتریکی خواهد بود.

انقلاب خودروهای الکتریکی در راه است

کالین مک کراچر، رئیس حمل و نقل پیشرفته BNEF، گفت: "ما شاهد امکان این هستیم که فروش جهانی این ماشین ها از اوج خود عبور کند."

اما  چون اتوموبیل های الکتریکی همیشه با اتوموبیل های بنزینی مقایسه میشوند باید چند اتفاق مهم برایشان رخ دهد.

اول، خودروهای الکتریکی نیاز به یک بار شارژ بیشتر دارند و باید سریعتر شارژ شوند.
استه گلدشتاین، محقق صنعتی خودروهای الکتریکی در Morningstar، پیش بینی می کند که ظرف 10 سال ماشین های الکتریکی در حدود 300 مایل به اتهام متبادل خواهند بود که باید برای راحتی بیشتر مردم باشد. او گفت که در حال حاضر، خودروهای الکتریکی به طور متوسط هر 200 مایل به یک بار شارژ نیازمند است.

در حالی که 200 مایل خیلی بیشتر از مقداری است که مردم در روز رانندگی میکنند، مردم بخاطر اینکه بتوانند بیشتر از 200 مایل استفاده کنند، از اتوموبیل های بنزینی استفده میکنند و این یک مسئله روانشناسی است.

به لطف پیشرفت هایی در زمینه های مختلف، اتومبیل های با محدوده طولانی تر می آیند. باتری های بهتر می توانند انرژی بیشتری را ذخیره کنند. در عین حال، پیشرفت های تولیدی موجب کاهش قیمت باتری می شود، که به سازندگان ماشین اجازه می دهد که سلول های باتری بیشتری را بدون افزایش قیمت ها نصب کنند.

طبق تحلیل تحلیلگران Bloomberg New Energy Finance، باتری های الکتریکی در حدود 176 دلار در هر کیلووات ساعت هزینه می کنند، اما این رقم تا سال 2025 به حدود 87 دلار برای هر کیلووات ساعت خواهد رسید. (کیلووات ساعت یا کیلووات ساعت، اندازه گیری مقدار انرژی که یک باتری می تواند ذخیره کند. برای مثال، Chevrolet Bol دارای یک بسته باتری 60 کیلو وات ساعت است در حالی که Tesla Model S بسیار بزرگتر می تواند یک بسته 100 کیلووات داشته باشد.)

اتومبیل های الکتریکی نیز به لطف پیشرفت های بهره وری انرژی خودروهای خود ادامه می دهند. موتورهای الکتریکی مفیدترند و حتی لاستیکهای کارآمدتری دارند. به عنوان مثال، جدید Tesla مدل S Long Range، به افزایش بهره وری در موتورهای الکتریکی، لاستیک ها و چرخ های آن کمک می کند که مقاومت در برابر نورد و باد، ظرفیت باتری اضافی، به 370 مایل بر روی یک بار است.

تا سال 2040، اتومبیل های الکتریکی می توانند اتومبیل های بنزینی را از دور خارج کنند

مقایسه خودهای الکتریکی، بنزینی و هیبریدی

یک ذهنیت متفاوت

خریداران خودرو نیز باید در مورد "سوخت گیری" ماشین خود فکر کنند. در هنگام خرید یک ماشین بنزینی، کسی تا به حال نمی پرسد: "کجا می خواهم تا مخزن را پر کنم؟" ایستگاه های سوخت تقریبا در همه جا هستند و فقط چند دقیقه طول می کشد تا پر شود. با اتومبیل های الکتریکی، متفاوت است. شارژ کردن باطری چیزی نیست که مردم معمولا به عنوان یک کار به خودی خود انجام می دهند.

حتی اگر سازندگان وسایل نقلیه الکتریکی قادر به کوتاه کردن زمان لازم برای شارژ باتری باشند، هنوز هم معمولا یک توقف سریع نیست. در حالت ایده آل، شارژرها در جایی قرار می گیرند که خودرو را می توان برای مدت زمان طولانی پارک کرد، مانند گاراژ، دفتر و یا مراکز خرید یا متل ها.

اما مردم اتومبیل های الکتریکی را نخواهند خرید مگر اینکه احساس کنند که آنها می توانند بدون هیچ گونه نگرانی یک سفر طولانی به سفرهای طولانی انجام دهند. این جایی است که شارژرهای بزرگراه در توقف های استراحت وارد می شوند. در حال حاضر چندین شرکت و گروه صنعتی برای ایجاد شبکه های شارژر سریع کار می کنند.

شارژ کردن اتوموبیل های الکترینی

پاسکوالا رومانو، مدیر عامل شرکت ChargePoint، که شبکه ای از شارژرهای الکتریکی در سراسر ایالات متحده را اداره می کند، گفت: "مهم است که این شارژرهای بزرگراه را در فواصل مناسب قرار دهیم تا از این طریق ساخته نشود." "و شما باید آن را کمی پیش رو از تقاضای مصرف کننده بسازید؛ زیرا اپتیکی باید آنها را ببیند تا بتوانند به صورت ذهنی از روی قله عبور کنند."

جنرال موتورز و شرکت ساختمانی بکتل اخیرا اعلام کرده اند که آنها برای ایجاد شبکه ای از شارژرهای سریع در حال ساخت هستند. مایک ابسلون، معاون GM زیرساخت های برق و شارژ، گفت که داده های رانندگان خودروهای GM با موتورهای الکتریکی و بنزینی که به طور داوطلبانه از سیستم GM OnStar جمع آوری می شوند، کمک می کنند که مکانیزم های شارژر را بسازند.

Electrify America، یک شرکت شبکه شارژ که توسط فولکس واگن به عنوان بخشی از حل و فصل رسوایی گازهای گلخانه ای تامین می شود، نیز به سرعت در حال ساخت یک شبکه شارژ است و قراردادهایی را برای اجازه دادن به این شبکه به صورت یکپارچه با دیگران به کار می گیرد. تسلا، به تنهایی، دارای یک شبکه بزرگ از ابرشارژرها خود را در سراسر جهان است که این شرکت اغلب به عنوان نقطه فروش مهم برای اتومبیل و شاسی خود اشاره می کند.

و شارژرها سریعتر می شوند شرکت صنعتی سوئیس، ABB، ادعا می کند که شارژرهای آن قادر به بسته بندی باتری ماشین به 80٪ در کمتر از 10 دقیقه است. این نیز به ماشینهایی بستگی دارد که بتوانند شارژ را سریع بپذیرند. ماشین ها، خودشان، در چه زمانی می توانند شارژ شوند. سرعت شارژ در حال حاضر تبدیل به یک امتیاز برای خودرو سازان شده است.

گزینه های بیشتر، قیمت های بهتر

بعد از آن، فقط باید وسایل الکتریکی بیشتری برای مصرف کنندگان انتخاب شود.

در کسب و کار خودرو، همواره یک درهم شکستنی بین آنچه که مشتریها می خواهند و آنچه در دسترس است وجود دارد. به عنوان مثال، سوپاپ های متقاطع این روزها واقعا محبوب خریداران خودرو هستند. این به این دلیل است که بسیاری از مدل های متقاطع وجود دارد. این چند سال پیش درست نبود. نتیجه افزایش بزرگی در فروش متقاطع - هر دو به این دلیل است که مشتریان آنها را می خواهند و از آنجا که تعداد دلال ها زیاد شد.

در حال حاضر، کسی که بخواهد یک ماشین الکتریکی بخرد گزینه های بسیار کمی دارد. اما همانطور که رقبای بیشتر وارد بازار می شوند، فروش خودروهای الکتریکی به طور طبیعی افزایش می یابد، زیرا مشتریان احتمال بیشتری پیدا می کنند که یک ماشین الکتریکی است که متناسب با نیازها و سلیقه های اصلی آنها باشد.

خودرهای الکتریکی جدید

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی